We are always happy to discuss with you your project, idea, or just have a heart-to-heart talk.
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Take a step towards new knowledge and skills that Alpha-Omega Marketing School is opening to you!
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Nabat Talks - kiçik və orta sahibkarlar üçün yeni faydalı əlaqələr qura və bizneslərini təqdim edə biləcəkləri platformadır.
Platformanın mövcud olduğu qısa müddət ərzində biz 3000 sahibkarı birləşdirə bildik.
Onların arasında tikinti və memarlıq, təhsil, tibb, turizm, qida, bankçılıq, iaşə, sürətli daşınma, kənd təsərrüfatı, reklam və marketinq, hüquq, logistika, moda, estetika və bir çox digər sahələrin nümayəndələri var.
Üzvlərimiz arasında keçirilən illik sorğunun nəticələri göstərir ki, insanların 99%-i görüşlərimiz zamanı netvorkinq təcrübəsindən razıdırlar.
Nabat Talks ilə digər netvorkinq platformaları arasında fərq nədir?
2022-ci ilin may ayında Nabat Talks beynəlxalq əməkdaşlığın başlanğıcını qoyan Qazaxıstanın işgüzar nümayəndə heyətini qəbul etdi. Platformamızın üzvləri Qazaxıstandan olan sahibkarlarla görüşmək, potensial əməkdaşlıqları müzakirə etmək və gələcək razılaşmalar üçün zəmin yaratmaq imkanı əldə etdilər.
Eyni zamanda, xarici qonaqlarımız Azərbaycanlı sahibkarlarla bir sıra istehsal müəssisələrinə baş çəkə, əlaqələr yarada və hətta ikin müqavilələr bağlaya bildilər.
Klubumuzun üzvü olmaq üçün siz kiçik və orta biznes sahibi olmalı və ya şirkətdə rəhbər vəzifə tutmalısınız. Şirkətlər öz işçiləri üçün həm yarımillik, həm də illik üzvlük hüququ əldə edə bilərlər.
Sosial şəbəkələr təkcə əyləncə məkanı deyil, iş imkanları ilə də bol bir yer olaraq qalır. Bəs bu iş imkanlarından necə yararlanmaq olar?
Pinterest yeni məhsul və xidmətlər kəşf etmək istəyən istehlakçılar üçün ən populyar sosial media platformalarından biri olsa da, əksər brendlər platformanı strategiyalarına daxil etmirlər.